En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av malin - 18 juli 2010 20:23

Kom precis innanför dörren nu, har varit och handlat lite på Hemköp. Så nu har vi muffins formar så vi ska ju baka och ha oss imorgon antagligen. Ska göra lite kvällsfika om ett tag och mysa ner oss lite granna. 


Det var någonting jag skulle berätta men nu har jag glömt det, haha. Vilket jävla minne man har, jösses.

Av malin - 18 juli 2010 10:16

Bakade en sockerkaka igår tillsammans med Tobbe, eller jag började och han var mest i vägen. Men den vart godkänd, gick ner till Marlene och bjöd på lite innan hon skulle till jobbet. 
Har haft lite problem med att baka innan eftersom det alltid påminner mig om när jag var med min mormor. Men det gick bra, lite flaschbacks men jag överlevde och njöt av att slicka skålen av all smet.


Ska diska och göra en massa nytta, imorgon ska jag få en ny kyl å frys så jag måste verkligen städa å ha mig. Orkar inte imorgon. Foglossningen tar dö på mig snart tror jag. Vill inte ha den längre, men det är bara att bita sig i läppen och se framåt, det kommer ju nå magiskt utav allt.  

Ovido - Quiz & Flashcards