En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av malin - 16 juli 2010 23:54

Fan va less jag blir på alla dessa mygg, dom är överallt och ingenstans, blir så matt. 


Dagen har ju inte varit den bästa, men jag fick luncha med min favorit Tetta. Ska ta en riktig lunch senare, när jag inte har världens magknip och pissigt humör. Förlåt för de, men lite skratt vart det med.


Annars så har min dag varit förjävlig, inte en sådan som jag vill minnas men som jag kommer minnas i vilket fall för jag har lite problem med att glömma saker och ting. Men denna sak kan jag omvandla till något bra, till att det blir en ny start på vårat förhållande. Så om ni räknar med röva så får ni fram att det handlar om mig och Tobbe, grattis! 
Det är ännu inte som förr och det ska inte bli som förr utan bättre, vi ska ha det bra och få tillbaka tron för varandra, eller jag för honom rättare sagt. Men om det fortsätter och vi gör som vi sagt så är vi nog snart där. I hope so!!


Lite te nu innan John Blund kommer. 

Av malin - 16 juli 2010 07:15

Igår så lekte jag lite med min favorit Tetta, tur de, hon får mig alltid på bra humör och får mig att le. Åkte å köpte en glass efter kaffe hos mig och röv span på spis bytaren. Jag har fått en ny spis, tjoflöjt!
Sen åkte vi och lekte Miami vice, spanade in en bil för Tetta tyckte ägaren var het så det roade vi oss med, haha.

Sen hem och då började de hela, är så jävla less på detta nu, tänker inte ta mera skit så vi får se. Ska fortsätta idag med och se om vi kommer på någon lösning, just nu så vill jag bara stoppa huvudet i sanden.

Saken blir inte bättre utav att Putte har kommit in i trots åldern och har börjat ätit mat ifrån bordet, han är ju så liten så han slinker sig ju upp på stolarna bara som står 1 mm åt sidan. HUND JÄVEL!


Kunde inte sova som vanligt inatt heller så jag gick till en vän och skrattade istället! Tack för de, skönt med variation! 

Ovido - Quiz & Flashcards