En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av malin - 14 juli 2010 20:54

Nu har vi precis ätit, tror jag ska ta en portion till, men maten är nog kall så jag måste värma den lite. Fick till köttfärsåsen igen, älsklingen tog 2 fulla portioner så det känns skönt. Älskar när folk tycker om min mat!

Han skulle hänga tvätt på ställningen och då vek den sig mitt i tu, haha. Tur jag stod i duschen för han fick ett vansinnes utbrott till dess like.
Ska ta det lugnt ikväll, Tobbe har städat och satt upp hylla i hallen till telefonen, möblerat tillbaka och lite sånt i sovrummet, lovley!


Nej, en till mini portion kanske?? H'n är hungrig tror jag ;)

Av malin - 14 juli 2010 13:07

Vaknade och drack kaffet, power napade och gick ner till Marlene för mera kaffe OCH kaka! Sen hem å laga mat, upp till AF för att få underskrift men ikke, då va det lunch stängt så nu ska jag ner med Putte till Marlene och springa upp dit igen. 

Tapetseraren är här nu så hoppas det blir bra!
Angående min rubrik, jag kallas ju för Tjocka Malin i Steinbach släktet och nu kan jag verkligen förstå varför. Jag hamnar ju alltid med på kort tycker jaag, hm..


   

Av malin - 14 juli 2010 07:22

Snart är denna vecka över och då blir det nog för ovanlighetensskull att åka till Avesta. På fredag har jag ätit klart mina piller nr 3 - urinvägsinfektionen. Så då blir det antagligen att bada i poolen, men det ska tydligen regna på lördag så vi får se. Kanske höra med svärisarna om det är okej för dom att vi kommer, haha.


Ska ringa till sjukgymnasten idag vid 8.3o, har så fruktansvärt ont pga foglossningen och min vanliga ryggvärk så dom måste snart börja med detta, jag sover ju inge på nätterna. Krypningarna i benen gör ju inte saken bättre, men den kan jag leva med iaf.
Sen ska jag upp till AF och få en underskrift på mitt papper.  

Ovido - Quiz & Flashcards