En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av malin - 12 juli 2010 21:50

Acke´s sommartider feat Jessi&Acke we´re not gonna take it.



Jessi´s proud mary


Staten&Kapitalet by Marco



Jessi&Lotta´s Rosenström


Av malin - 12 juli 2010 14:50

Det är ju nästintill samma design som jag hade tidigare, ändringen är väl färgen och lite sånt. Den som ska ta åt sig äran eller vad man ska kalla den för att jag bytte är ingen annan än Marlene. Nu får hon ju sitt svarta, haha. Hoppas du är nöjd madam :)


Målaren har varit här nu och kollat hur mycket tapeter han ska ha för att tapetsera om sovrummet, kanske jag kan börja fixa där inne snart?! 

 Väntar just nu på att faster Cenita ska komma så jag får åka ner på MVC och shoppa, jösses så ont jag har, sen in och handla på ICA antar jag.

Av malin - 12 juli 2010 12:30

Haha, nu har jag börjat med tvätten, som jag funderade om jag skulle ha börjat med för 5 timmar sedan, duktig jag! Ska ta mig an disken nu med så jag får lite lunch i magen, tycker inte om att laga mat när det är smutsig disk i närheten, vill ha det fräscht när jag ska laga mat.

Ska nog lägga upp en To do list för veckan så jag hinner med allt. Orkar ju inte göra så mycket på dagarna så jag tänkte dela upp så jag håller igång varje dag medans Tobbe jobbar.


Åh läre ut med Putte med, japp japp ingen vila!

Av malin - 12 juli 2010 06:45

Nu kommer lite kort sedan bröllopet och ja jag kallas för TjockaMalin utav en anledning, kanske inte är lika snygg och smal sedan tidigare!


    


Mera kort finns ju på facebook eftersom vi inte hade med en kamera så får ni kolla på andras fejjsor. Nu ska jag ut med Putte och sen hem och ta det lugnt men ändå försöka fixa lite granna.

Ovido - Quiz & Flashcards