En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av malin - 1 juli 2010 17:26

Svar till Emmi; Den 12 november har jag fått som datum och tack så mycket :)


Har precis ätit upp min älskade favorit glass för tillfället, åh kan äta ihjäl mig. Nya favoriten är ingen mindre än;


Magnum Mandel


Lagade maten idag med, köttfärssås och snäck makaroner. Kollar på Waynes world 2 nu och smälter glassen och maten, håller mig mycket mättare när jag äter en hårdmacka till, gott gott! 

Av malin - 1 juli 2010 15:31

Jag måste be om ursäkt för den extremt dåliga uppdateringen! 
Jag har iaf kommit hem ifrån pappa, var meningen att jag skulle ha kommit hem idag men jag åkte hem i måndags redan eftersom det vart så mycket fel. Tack pappa för tiden nere hos dig, hade det jätte kul :)

Allting har löst sig här hemma nu och det är ju skönt, sen är det ju bara att försöka bearbeta allting pö on pö.


Svärmor var här idag och lämnade en present till oss thanks!! Igår så var vi i Avesta och handlade, kollade på skorna som Tobbe ska ha till bröllopet och jag köpte mig en klänning, eller ah, svärmor betalade halva, tack <3
Kort på den kommer nog inte förrens bröllopet, läckert! 

Ovido - Quiz & Flashcards