En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av malin - 19 juli 2010 21:26

Gick ner på Ica efter många om och men, typ 100 meter ifrån Ica får jag en attack så jag trodde jag skulle slå Tobbe, men han lugnade ner mig, fick mig på andra tankar och jag klarade de!! Åh, blir så glad när jag klarar de fast jag tror att jag inte ska, hihi.


Hämtade paketet och handlade lite så imorgon ska jag nog laga göttans mat. Sen hoppas jag på att vi får det nya imorgon. Blir inte så att jag ska åka iväg, vart lite ändringar men det dör jag inte utav, åker hellre när jag inte är så nervös och otaggad. 

Av malin - 19 juli 2010 15:31

Tom har varit här i stortsett hela dagen, lilla gubben då är lite dålig. Älsklingen kom hem på lunch så när han slutar ska vi ner på ICA och hämta ut mitt paket, vad det är vet jag inte, ska öppna det på min födelsedag iaf i Stockholm, lovley!


Skulle ha fått en ny kyl och frys idag eftersom att jag inte är hemma imorgon, men dom har ännu inte varit här så jag vet inte riktigt hur dom har tänkt sig detta, men vi får se, dom har ju ungefär 30 min på sig tills klockan blir 4. 


Ska ta det lugnt ikväll och peppa mig tills imorgon, är skit nervös men jag hoppas på det bästa, uscha hatar denna magkänsla :(

Av malin - 19 juli 2010 06:27

Sitter med morgon kaffet och pratar med min älskade mamma i telefonen. Älsklingen ska snart till jobbet så då blir det en promenad med Putte så han får morgon kissa. Sen hem och käka frulle och kryper ner i sängen och dra sig tills klockan blir framåt 10, då kommer posten och även min dag börjar.


Igår tog vi lite fika mys, gud vilka pensionärs poäng vi skrapar in, haha. Kommer ju vara 90 taggare innan vi fyllt 30. 


    


Matlagningen igår stod älsklingen för, vart italiensk köttfärsås med pasta, hade köpt nå paket nere på Hemkpöp för 5kr och det var faktiskt skit gott, lite extra ketchup och sen va allt bra.


  


Nu blir det strax en promenad.

Ovido - Quiz & Flashcards