En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av malin - 15 juli 2010 11:35

Fick hem en räkning nu, min sista räkning till äckel Telia på mitt fasta breband & telefoni, nu har jag bara mobilen kvar men det kan jag leva med. Sen kom min hyresvärd hit och sa att på måndag ska vi få ny kyl och frys, så han skulle ringa innan så jag fick packa ur de. Får ett större kylskåp med mindre frys och sen en frys på sida av som jag fattade de.


Nu ska jag ringa mamma, fixa lunch och dricka mitt kaffe.

Av malin - 15 juli 2010 07:21

Även inatt så har jag varit sömnlös, la mig med prinsen och sen va det kört, jag får fan inte ron till att ligga still och kunna slappna av på nätterna. Somnade iaf till slut och nu är jag vaken som vanligt, har gjort kaffe så det är klart, packat prinsen väska, fixat breven och varit ut med Putte.


Nu håller jag på med frukost till mig, blir kaffe - yoghurt - smörgås och 2 ägg, i like it! En pang frulle på en kick ass dag! Mycket svenska engelska nu men jag har tråkigt så jag får!

Ovido - Quiz & Flashcards