En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av malin - 28 maj 2010 17:38

Nu är nästan alla räkningar betalda och 7000kr försvann som en sommar sol. Nu har älsklingen öppnat första ölen, åh så gott det luktar. Medans han dricker öl så sitter jag och skriver en inköpslista för lägenheten. Är just nu uppe i 7955kr och då är inte allting med och bara 1 utav något som det ska vara flera utav. 

Någon som vet en bra inrednings shop på internet, hojta gärna till! 

Av malin - 28 maj 2010 14:38

Jaha då har vi fått i oss mat mat fördagen iaf, vart korvstroganoff med spaghettini. Ringde även till Telia idag och skulle säga upp mitt bredband, men det vart att jag sa upp telefonen också eftersom det var ångertid på skiten, tjoho, den 26 aug är det borta, yes! Då tar vi Tobbes bredband och telefoni. 

Ska ner till faster Marlene och dricka kaffe, t o m fika får vi, mumma! Sen kolla på katt ungarna som hon ska ha fått hem idag, åh så jag längtar. Ska försöka övertala Tobbe att skaffa katt bebis, oh!

Ja mycket annat händer inte, fan va tråkigt. 

Av malin - 28 maj 2010 11:03

Vart ju inge Ljusne så vi åker hem idag, skönt! Saknar ju faster Marlene och kaffe drickandet! Svärmor & svärfar hade inge gott kaffe så jga har inte druckit kaffe på ett par dagar, inte så konstigt att jag har ont i huvudet så ofta? Ajaa.

Har packat allting nu tror jag, sen har vi städat och haft oss. Jag har dammat av alla svärmors änglar, åh så vackert det vart! Jag är kung på de, ohyaa!!

Ska kolla igenom huset en sista gång så vi inte glömt nå! PussPuss!

Ovido - Quiz & Flashcards