En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av malin - 15 maj 2010 23:56

Svar till Lizzie; Det ska jag, tack så mycket.
Svar till Hannele; Tack så hemskt mycket. 


Nu är jag hemma efter en kväll uppe hos U & V, Älgen var där med så vi spelade kort och hade det trevligt. Nu kurrar magen för mig så nu försöker jag mata Tobbe in till köket så han får börja laga mat, men det går inte allt för bra. Haha, han vill verkligen inte laga maten så jag måste göra de troligtvis om jag inte spöar skiten ur honom, haha.


 

Korten ifrån dag kommer upp imorgon, min bluetooth vill inte rikitgt ansluta sig. Imorgon ska jag även skriva ner min 'to do list' för veckan. Måste fan få lite ordning på mitt liv, dubbel bokar i stort sett konstant. Men när jag får pengar nästa gång så ska jag ta och köpa en almanacka som jag kan ha i väskan, me like!


Hör jag diskvatten? 

Av malin - 15 maj 2010 10:51

Har ätit - check, druckit massa kaffe - check, sminkat mig - check, klätt på mig - check, använder endast glasögon idag - check, kissa - nope.

Måste använda min glirer i ett par dagarna nu för ögonen blir aldrig bättre och jag vill inte bli låst med brillorna. Så skönt att ha linser i sommar och bara glida.
Nu är Cenita på g och jag tog precis en till mugg kaffe, så kasta i mig det nu och sen springa och kissa, sen far vi. Hoppas vädret håller i sig. 

Av malin - 15 maj 2010 09:57

Svar till Ann; Tack så mycket. Ja det där kan man verkligen kalla mage, tigern är i farten.
Svar till Anonym; Nja, en riktig rockstjärna är jag väl inte :)

Sitter nu med mitt kaffe och smörgåsar. Ska ju försöka sluta äta så mycket onyttigt. No more mjukbröd till frukost, endast när vi ska mysa till det. Kaffet kan jag inte ta bort men kanske kan trappa ner lite på de? Kaffe - livets dryck!

Nej ni här kan jag ju egentligen inte sitta, måste ju göra mig i ordning eftersom vi skulle åka tidigare än vi kom överrens om. Åh jag som har en liten huvudvärk, hur ska denna dagen fortsätta?? 

Ovido - Quiz & Flashcards