En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av malin - 13 maj 2010 14:03

Jag fattar mig inte på tekninken, jag kan inte skicka bilder från mobilen till datorn genom blåtand, så det blir inga kort ifrån min maträtt igår och mys maten, jag vill ladda upp lite nyare bilder. Kanske ska slänga upp ett kort på magen snart med? Eller den trivs bra under mina kläder, hihi.


Var upp till U & V igår och spelade kort, Älgen, Kalle & A kom upp med, trevligt, har inte träffat Älgen sen jag och Tobbe vart tillsammans, haha det är för fan snart 9 månader, hujeda mig va tiden går. Sen vart det en promenad hem i regnet och sen en liten bit mat väl här hemma. Somnade som två utslagna hjältar.

Vaknade imorse och slog på kaffe, sitter än och dricker, så otroligt gott, min unge kommer nog vara svart eftersom jag dricker så mycket kaffe, haha. Får se om mamma snart kommer upp eftersom hon ville följa med på ultraljudet och sen till Ljusne. Ska bli skönt att få komma bort i ett par dagar med Tobbe och sen bosätta hos hemma i Avesta hos hans mor och far när vi kommer hem.

Idag är det 1 år sedan du dog, tiden har gått så otroligt fort och det känns som om att det var igår jag fick beskedet. Saknaden av dig är stor, jag älskar dig!

Ovido - Quiz & Flashcards