En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av malin - 23 maj 2010 23:20

Har regnat temma tusan hela dagen idag så man har inte kunnat vara ute nå. Så det har varit en riktig slappar dag, gjorde lite mat och sen kiollat på tv, tog ett skönt bad och sen har jag även fått en liten massage av Tobbe.

Ska lägga oss och läsa lite nu, tog med mig en ny bok som jag tänkte börja med. Lånade ut den direkt när jag fick den så nu ska jag väl försöka läsa den, hon sa att den var bra så jag hoppas hon har rätt. Tobbe ska som vanligt läsa han med, men han läser inte böcker utan han är som min kära far, man ska läsa serie tidningar, Hälge blir det ikväll.

Hittade på bilderna ifrån Lotta & Jens bröllops fest också, sen en massa andra gamla bilder enda tillbaka 2003, så vi skrattade och sa massa dumma saker om vissa, tjihi!

Dessa bilder är tagna eftersom Tobbes farfar skulle få se hur jag såg ut, sikka bra exemplar det vart, haha.
På det första kortet tycker jag att jag liknar mamma ganska mycket, inte alla som har en sådan snygg primadonna morsa som mig!

        


Mamma & jag, i love you!
  

Av malin - 23 maj 2010 11:00

Som sagt så nästa helg blir det kanske Arbrå för min del, Tobbe följer nog inte med så jag åker ensam. Får se om jag kommer hem på lördag - söndag eller kanske måndag. Haha, ska ju träffa släkten så det blir skönt.

Har precis käkat frukost nu efter en trälig natt. Usch, orkar inge mer, tv nu.

Ovido - Quiz & Flashcards