En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av malin - 14 maj 2010 23:00

Har suttit och kollat lite på gravida magar och herregud vilken mage jag hittade, snacka om att hon vart en tiger. Hoppas jag inte blir så iaf, hihi. Men jag hoppas den blir stor. Pojknamn är nu i stortsett slaget, nu ska vi komma på ett flicknamn med, men det var inte så lätt som jag trott. Jag har i stortsett velat att mina barn ska heta Karl & Svea sen jag började pippa runt. Men det jag inte tänkte på var att det var en till som skulle vara med och bestämma namn. Men allting går ju att diskuteras.


  


Har ätit en bit makaronilåda nu och ska snart sova hoppas jag. Ska vara med Cenita, Lina & Saga imorgon så jag kommer behöva min sömn om jag ska överleva. Men det ska bli skönt att komma bort lite och få vara med släkten, det är väldigt behövligt kan man kalla det gott och väl. 

Av malin - 14 maj 2010 19:05

Cenita kom och hämtade oss så vi åkte och köpte nå data grej och sen ner till affären. handla och jag hämtade ut mitt paket från Telia. Upp till Cenita och hade oss lite, käkade och jag snackade i telefonen och kollade på film.

Nu hemma och har fixat internet så det är nu trådlöst och bra. Ska kolla sen om hem telefonen fungerar eller om vi får den på måndag. Hoppas jag får telefonen senast på måndag annars blir jag tokig, är ju helt jävla låst. 

Har skrivit ut ett kort från balen nu som farmor ska få, ska kolla om jag har någon ram som jag kan sätta den i eller om tanta får köpa det själv. Åker upp men stannar bara i ett par dagar sen måste vi hem och fortsätta med vårat så underbara liv, haha.


Denna får farmor.

  

Av malin - 14 maj 2010 10:23

 Det är tamme fan öl öl öl överallt! Jag blir tokig. Öl grupper, kalla ölar på ute serveringar, folk pratar om kalla öl. Nejdå, jag blir inge sugen! Gott med kaffe gott folk, mmmm!!!!!!!


        


Ska upp till Arbetsförmedlingen idag iaf, sen ska vi uträtta en massa ärenden och sen ska jag tamme tusan vika tvätt, bädda säng, laga mat, pussa på prinsen och försöka få tag på min älskade farmor. På måndag får jag ju hem telefon så jag undrar om jag ska vänta tills dess men det är ju långt dit. 


Håller på att fixa en blogg till en tjej, men det går inte allt för bra, sen vill jag ändra min med så jag tänkte höra med Sarararaunderbara (pig power) om hon hade lust att hjälpa mig med en sak. Jag förstår mig ju inte på den där sidan som hon visade mig som man kan använda sig utav, hm.


  

Av malin - 14 maj 2010 01:15

Har legat i soffan och kollat på 2 avsnitt utav Lyxfällan, man får lite ångest men ändå så är vi inte riktigt där än. Men en radikal förändring skall ske. Är fortfarande inge trött så vi ska ta en natt promenad med Putte och sen kolla på en till film med Irene Huss, jag har fastnat som bara den på dom filmerna. 

Tänkte sätta mig någon dag och skriva ner filmer som jag vill ha hem, tex;
Astrid Lindgren
Beck
Wallander
Sex and the city
Disney klassiker 

Det är en liten del utav dom alla som jag vill ha, jag kommer ju inte kunna köpa dom direkt utan någon då och någon då.  

Ovido - Quiz & Flashcards