En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av malin - 17 maj 2010 18:57

Sitter nu efter en super god måltid med älsklingen & prinsessan. Kokade potatis, stekte kotletter och gjorde en egen sås som smakade gudomligt, sen vart det lite grönsaker också, man måste försöka vara extra nyttig när vi har Lina hemma.

Nu har Tobbe åkt så jag & Lina ligger i soffan och ska mysa till max och kolla på Askungen. Kanske ska ta en dusch innan? Har varit helt magiskt väder idag, så vi la oss och solade när vi kom hem från dagis, sen käkade vi och sen ut igen och rensade i rabatten för jag ska plantera där när vi får pengar. Barn arbete, det är något som jag & Tobbe tror på, hihi.


    


Åh den där tvätten måste vikas också, hm. Undra om man kan få Lina att göra det också? Mohahaha.

Av malin - 17 maj 2010 10:45

Dagen börjar bra, låg och drog mig till halv 11 ungefär och sen tog vi en promenad med Putte. Nu sitter jag med morgon kaffet och väntar på att faster Marlene ska komma på sitt morgon kaffe och kanske frukost? 

Ska hämta min älskling på dagis klockan 3, så det blir väl direkt ner till Svea parken eftersom vädret är så otroligt fint idag! Knappt ett enda moln på himmelen och solen lyser så fint. Nu börjar det allt bli sommar, det gillas!

Har fått hem telefon nu så jag ska ta och ringa farmor och informera henne om det senare, måste läsa lite bloggar och vakna till. 

Ovido - Quiz & Flashcards