En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av malin - 19 maj 2010 16:13

Ut ur mina högtalare kommer den älskade rock musiken från Rock klassiker, vinyl 107. I just love it! Får sådan pepp och det går fan så mycket lättare att få någonting gjort med bra musik från högtalarna eller om man nu tycker om att sjunga själv.

Har packat kläder, diskat, kokat kaffe, packat Puttes saker & mat, städat badrummet, ska ta klart köket med och sen fixa alla andra rum dammsuga & skura, damma av lite granna. Åker runt 7 har jag för mig Tobbe sa. Tvättar nu för fullt för att hinna få allting rent innan vi åker, tycker inte om att ha halv klara saker färdigt eller saker som inte är klart, nej allt ska vara bra innan jag åker!

Nå spännande som hänt i någon annans liv idag ?? 

Av malin - 19 maj 2010 11:41

Var och badade Putte igår, gud så kul han hade de, Tobbe och alla har ju sagt att han inte tycker om och bada, men det gjorde han visst. Sen hem och spelade kort med U & V, åkte hem runt 12 och kollade lite på tv och sen slocknade vi.

Vaknade 8.14 och tänkte, nej nu jävlar ska jag ha sovmorgon så vi somnade om och runt 11 klev vi upp, skönt! Sitter med morgon kaffet för ovanlighetensskull, ska ta någon macka och sen börja fixa här hemma utifall vi åker till Avesta redan idag, imorgon ska vi ju egentligen dit men vi kanske åker tidigare, det vill jag iaf.

Solen lyser med sin frånvaro, gud så tråkigt, jag vill ju ha sommar vädret fast det är ju lite drygt när det blir kok hett, hehe.

Ovido - Quiz & Flashcards