En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av malin - 12 maj 2010 10:33

Har precis kommit hem efter ett 2 timmars prov på mvc, är för diabetes eftersom min pappa har det så var jag tvungen också att kolla mig. Kaffet står på och väntar på att det ska bli klart så jag får dricka de och käka lite frukost. 

Får se vad som händer idag, kommer ju inte ihåg om Cenita ska jobba idag och om det kanske blir så att Lina sover här inatt eller om hon ska hem, hon är här nu. Dom kom ner på mvc när jag satt där, tur att jag hade Tobbe med mig, fyfan va tråkigt det var, jag fick verkligen inte röra mig, sitta helt stilla i 2 timmar, hujeda mig!


Natten till idag var nog det värsta jag varit med om, förstår inte varför det blir såhär, men jag vill att det ska fungera för oss. Jag älskar dig.


 

Ovido - Quiz & Flashcards