En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av malin - 21 maj 2010 11:42

Haha det har jag glömt att skriva, igår kvälls när Mia & Micke hade lagt sig och jag kollade igenom deras filmer eftersom vi skulle se på film. Vad hör inte jag då om inte glass bilen?! För första gången på minst 1 år så hiunner jag med glassbilen och jag har pengar så jag kan handla, tjohoo! Va ju 45kr rabatt också eftersom jag är så snygg så vi köpte, ooohh så gott. Tror jag har tryckt i mig 4 glassar sen igår, likväl Tobbe, hihi.

Har duschat nu och gjort mig fräsch, ringt till kusin och pratat om min make over, låter helt magiskt, fast jag är lite nervös, före & efter bild kommer så klart!

Av malin - 21 maj 2010 09:36

Vaknade inatt och sa hejdå till dom små, sen slocknade jag igen. Har sovit skit dåligt hela natten, fy fan!
Klev upp och käkade frukost, gud så skönt det va med en kopp maffe, mumma! Har nördat lite vid datorn nu och ska väl snart ta en dusch och sen klä på mig inför dagen. Har bestämt mig idag för att det ska vara en lugn dag, idag ska jag/vi bara glida och slappna av. Imorgon börjar livet igen.

Såklart så ska det ju vara dåligt väder nu, tog dom med sig solen nu när dom åkte eller? Det ser mörkt ut så det bli säkert skit väder nu när dom har gassande sol och njuter, hm. Fuskigt om ni frågar mig, men vem gör de?

Ovido - Quiz & Flashcards