En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av malin - 26 maj 2010 23:01

Fan att jag ska komma på saker precis när klockan är alldeles för mycket! Jag skulle ju ha ringt till Tomas idag eftersom mamma sagt till honom att jag ska komma på fredag. Men han förstår nog, Lilla berättar nog för honom!

Ska lägga mig och läsa lite granna. Men vad är det jag hör ifrån tvn+ Sex nad the city,k världens bästa serie! Springer ut och kollar lit epå de först.

Av malin - 26 maj 2010 16:40

Fick låna nagellack av Jessica, så har tagit på det nu och jädrans va snyggt det vart.
Nummer 158 har jag på mig nu.

  


Har precis käkat lite mat, spaghettini och köttfärssås, åh jag kan äta ihjäl mig på spaghettini, det är så otroligt gott, mumma! Får se vad som händer senare, om det kanske blir en cykeltur eller nå, fortfarande fint väder, men jag vet inte riktigt.


http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=malintjus

Gå med där om ni vill ha fler läsare.

Av malin - 26 maj 2010 12:51

Haha, i morse efter mitt samtal med pappa så fick vi även sms ifrån  herr & fru Steinbach.

Tobbe; Älskling, vi måste möta våra handladare.
Jag; Va?!
Tobbe; Jaa.
Jag; Ska vi möta våra handledare? Vem säger de?
Tobbe; Ja mamma, fick sms...
Jag avbryter och slänger om bokstäverna lite i huvudet.
Jahaa, ska vi mäta våra handleder?
Tobbe; Haha, ja va trodde du jag sa?

Så upp och mätte sen la jag mig igen och kramades. Får se om man får nå snyggt eller inte, höhö. Nejdå Mia har bra smak så det blir kanske ap hett till bröllopet? Frågade även om vi ville ha i guld eller silver, jag ville ha i silver, komme rinte ihåg vad han sa, men men det märks.

Tobbe har åkt iväg en sväng, så jag la mig och power napade en sävng. Har pratat med min älskade gris och gjort ett prov, 57 av 58, wowowoow!! Har 3 prov kvar sen är jag klar. Får se vad som händer och sker, mohaha.

Solen lyser och jag sitter i mjukis byxor och t-shirt, detta går inte!

Av malin - 26 maj 2010 09:18

Vaknad ei morse utav att pappa ringde och berättade att det inte vart nå Ljusne för våran del den här gången eftersom han inte hade fått ledogt, jävla hor chef han har!
Käkade frukost och sitter nu och spånar i vad fan man ska göra. Ska väl ta och damma idag har jag för mig vi pratade om, men det är ju skit fint väder så jag tänker nog vänta med de. Tror jag ska taoch borsta gaddarna och sen lägga mig och blunda i någon timme, är helt färdig, har jätte ont i nacken så Tobbe ska få massera m ig lite granna nu tror jag. Så fort han blir klar i telefonen!

Min älskade Tobias är inte gift längre, igår vart han skild förklarad och det känns underbart! Tänk att man kanske kan få ha sin pojkvän ifred nu, ingen som är gift med honom eller nå dylikt, bara jag som har en relation med honom, tjihi!

Ovido - Quiz & Flashcards