En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av malin - 16 maj 2010 23:09

Jag har försökt skaffat en bloggplats till en kompis men jag kan inte ladda upp bilder till varken toppbild eller bakgrundsbild. Inte heller en press bild, men på min går det skit bra.


Dagens frukost stund.
    

Dagens kvälls mål.
    


Korten från lördagen när vi var i Säterdalen.
                     

Sen bytte vi Madde mot Saga och gick på marknaden.

               


Ska försöka att inte få frispel nu på allt som fungerar för mig och inte för Saras blogg, åh så less jag blir! Men jag ska bita mig i läppen och försöka, men jag fattar verkligen inte hur det kan gå för mig och inte för henne.

Av malin - 16 maj 2010 16:15

Jessica ringde och berättade att hon var påväg till marknaden med Gabriel & Jesper, så vi tryckte i oss frukosten och sen gick vi ner. Barnen åkte karuseller, Jessica köpte leksaker, lotter, sockervadd, ballong, mera lotter, donken mat, sa jag lotter? Haha, hon vann ingenting, eller pojkarna fick en gitarr & hammare, såndär ballong sak som man kan vinna. Gissa vem som bar allt, JAG, gissa vem som fick ta vagnen, Tobbe, gissa vem som shoppade, Jessica. Haha. Trevligt va det iaf.


Sen bjöd hon som sagt på donken så vi åkte hem till oss och käkade, sen stack som direkt, men vi ses ju snart igen :) Så nu smälter vi maten och sen ska vi möblera om i vardagsrummet. Sen ska jag kolla om korten går att laddas upp. 


 

Av malin - 16 maj 2010 11:34

Har äntligen klivit upp nu, gud så skönt det var att få sova, sitter fortfarande och gäspar men jag har kaffe glaset i högsta hugg, mummsigt! Men vädret utanför är ju inte lika bra, mulet , ser ut som om att det ska regna när som helst. Men det ger mig ändå tiden att stanna inne denna dag. Så idag är det söndag, jag älskar egentligen söndagar, inga stressade människor, folk ligger bakis hela dagen och den är en allmänt lugn dag. 

Städa, tvätta, klippa päls - klor på Putte, bada honom, laga mat, skriva ner 'to do list' för denna vecka och sen en mat lista. Känns helt okej, ingen stress för jag har inget bokat idag. 

Ovido - Quiz & Flashcards