En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av malin - 25 maj 2010 18:11

Igår kvälls så beställde vi lite nya underkläder till mig, Tobbe tyckte jag skulle ha lite nytt så han vägrade ge sig. Åh vad jag längtar! Sen kollade vi lite på mera inredning så vi får se vad som händer när vi åker till Ikea, längtar!

Fick sms av Lill nu, måste fråga Anders om vi kan sova där eftersom Lill ska få mera främmande, men det löser sig alltid. Åkte in till Hedemora idag och var på soc, blir tokig på dom där jävlarna, tänk om dom kunde göra rätt för sig en enda gång?! Men det ska väl vara så svårt, men blink blink med ögonen så kanske han fattar nå.

Har kollat på Göta Kanal 3, inte så bra som jag hade trott, hade i stortsett ingenting med race att göra utan någon jävla gåta, like i care?! Har tryckt i mig en kex choklad nu och börjar filura på om jag ska ta och skriva ner lite saker som vi ska ha med oss till Ljusne. Är ju lite saker som ska dit så vi får se om vi får med allt.

Farmor & pappa betalar iaf mitt hår och naglar, eller dom lägger ut pengar till mig så jag får betala tillbaka allt eftersom. Skönt!

Ovido - Quiz & Flashcards