En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av malin - 24 maj 2010 18:07

Var in och handlade lite, Jessica kom och hämtade oss så vi handlade lite käk och en varsin pizza. Gabbe var så duktig så han tog hål i örat med, lilla gubben så som han grät. Men gudså glad han vart när han var klar, stora killen!

Hem och käkade, la mig på soffan ute och läste lit ei boken medans gubben klippte klart gräsmattan. Har ringt pappa och snackat lite om vad vi ska packa. Vet ännu inte om jag ska göra min make over, väntar på besked ifrån vackra Jeanette.

SKa mysa till det ikväll, vart så sugen på dipp så vi köpte chips och dipp till mig och mera godis till Tobbe. Är det nå bra på tvn ikväll då?

Av malin - 24 maj 2010 13:05

Började läsa boken i natt, satan va bra den var, kunde knappt sluta läsa, men efter 30 sidor kände jag att jag var tvungen å ge mig. Tobbe hade redan somnat så jag slocknade rätt så fort jag med.

Myspys i morse när jag vaknade, har legat och hållit om varandra hela natten, så otroligt mysigt. Varken jag eller Tobbe tycker om att ligga och kramas när vi ska sova, men inatt så gjorde tydligen båda de, hehe.

Har käkat frukost och plattat håret, när jag plattadde insåg jag hur kort det hade blivit, nu är det axellångt och jag hatar de! Som tur är så fick jag tips av Jessica om nå kosttillskott eller vad de var som jag ska beställa.

Låter som om att det blir att göra min make over till helgen, å så jag längtar! Nästa måndag börjar jag även plugga så jag kan inte stanna i Ljusne längre utan måste hem på söndag, tråkigt. Tobbe följer iaf med och det ska bli skönt, så får han träffa en liten del av min släkt!

Ovido - Quiz & Flashcards