En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av malin - 17 juni 2009 20:10

Jag orkar inge mer, jag vill släppa taget men jag kan inte släppa dig. Du är underbar och jag gillar dig faktiskt, tro det eller ej, men jag erkänner det. Men det är en skillnad på att gilla, tycka om och att vara kär. Det har Tommy lärt mig. Men jag gillar dig väldigt mycket och jag hoppas alltid på det bästa. Men idag så orkade jag inge mer och sket i de. Så nu ska jag åka in till Söderhamn och spendera natten där med en massa mys!

Tack Lill, du är en ängel!
/malintjus

Av malin - 17 juni 2009 10:18

Har inte fått en blund inatt nästan, runt 12 så ringde jag Sara och grät lite så vi pratade och det kändes faktiskt bättre att kunna prata med henne om det där. Tack Sara. Så nu ska jag banne mig göra det jag vill och ändra saker och ting till det jag vill! Så nu får vi se hur detta slutar.
Klev upp strax före 6 imorse och började tvätta med mami. Så nu har vi precis hämtat tvätten, så det känns skönt att slippa den nu ett tag. Jag mitt smartarsel har ju tappat bort våran nyckel till tvättstugan, men jag hade ju lagt den på morfarsbyrå.


Idag får vi tydligen finfrämmat, soc har fått fingrarna ur röven och kommer hit, så jag måste städa och hålla på, så får vi hoppas på det bästa att bror får lägenhet. Blir väl ensamt för mig sen att bo i en 3a själv, men jag ska väl inte ha några större problem att hitta någon som sover över.
Ska ut och sola idag igen så jag får färg, blåste och molnade på som fan igår så vi köpte kebab och kollade på film somsagt.

Nu ska jag hjälpa mamma med att sortera tvätten och sen skura.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards