En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av malin - 10 juni 2009 13:32

Igår efter att sköterskan tömt mig på blod, varit till banken, um och soc så mötte jag ju på Simon, så han köpte öl och vi gick och kollade på skattjakten, snacka om nostalgi att se på den med honom, min älskade simon, haha, jag har faktiskt saknat 'damit tjus, fuck you tjus!'

Åkte till mamma sen med Benke, träffade morbror samtidigt för han hälsade på också, sen åkte vi hem. Alla ringde mig igår och hörde av sig, vad är det för fel?! Sen mötte jag Sarah så vi käkade pizza, mumma!

Vaknade imorse av noll sömn, drömmer mardrömmar hela tiden, förstår inte vad det är för fel, känner mig så jävla äcklig, vill kliva ut ur mig själv ett tag och sen tillbaka, men det går inte. Ska iaf vara snygg ikväll och det är huvudsaken. Ska festa hos Sofie med Burken och sen fick man en dejt på köpet också, så det kan ju bli kul.

Imorgon är det studenten så det blir först Söderhamn och sen Bollnäs. Men nu ska jag börja göra mig iordning, ska in till stan och handla och sen hämta öl hos Simon, hem till Sofie och göra sig läcker. Haha.

I want a boy whit hell in his eyes.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards