En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av malin - 25 juni 2009 20:43

När jag väl behöver någon eller vill träffa någon så är det tamme fan aldrig någon där för mig. Häjja, fyfan va kul det är, känner mig som en jävla tjatkärring!
ÅÅÅH! Finns inga ord på hur less jag är på folk just nu. Jag tänker inte svara på någons sms eller när någon ringer, låt mig vara! Hör inte ni av er till mig så ska fan inte jag höra av mig till er! Orkar inte med folk, falska, dryga äckliga jävlar! Blir med randiga negerbarn för fan och det värsta är att allt går ut över mamma eftersom hon är hemma och försöker hjälpa mig.

Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!!!!

ÄCKLIGA AS!

Av malin - 25 juni 2009 17:49

Sitter här nu och känner att jag har bränt mig lite granna. Men spelar ingen roll, jag är så glad ändå att jag har fått lite färg.
Åkte alltså till Jossan stuga utanför Maråker igår. Badade och sen stack vi till Jessica med båte, Jossan rodde och det var så mysigt. Fiskade lite där, fick faktiskt napp jag med! Sen hem och läste, snackade skit och somnade med en kudde bakom mig eftersom det inte fanns någon annan som låg där.
Vaknade imorse av att Sally (Jossans hund) hoppade upp i sängen, så jag och Mona satte oss på verandan och drack kaffe å käkade frulle, mysigt värre. Sen kom apan och Janne upp också. Baddade och började sola direkt typ. Runt 3 så kom Mats och Marcus, hm, undra om han hette Mats, aja skit samma! Sen badade vi ännu mer och försökte fång fiskar med håv, häjja!

Idag så kanske jag ska in till stan och träffa Sara, så vi får se om jag pallrar mig dit, men det tror jag nog att jag kan. Hon ska träffa Bea och jag ska på romantisk middag om jag har tur, häjja Babyface ;)

Nu blitr det en kall dusch.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards