En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av malin - 28 juni 2009 12:22

Igår så runt oo.oo så gick jag hem till Tommy för vi skulle kolla på film, slutade med en Jim Carrey film som va ganska seg, blunda några gånger men tog mig igenom den och han med. Sen spelades det lite gitarr, du kan ju! Häjja Tommy. Tog en cigg och sen gick jag hem å la mig, somnade direkt.

Nu ska jag vänta på kaffet och sen ska jag börja städa. Kewa är påväg hit också så hon tyckte jag skulle följa med henne, bror & Tommy å bada, så vi får se, det måste städas här hemma. Sen ska jag laga mat å ha mig. Sen ska jag nog ta en stund i solen med min bok och slappa :)

Köpte en tröja till Benke också med samma text som min! 'Jag är inte rastist, bara lite mörkrädd'. Så jävla bra! Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe, snacka klart med Burken som bajsar och sen ska jag städa. Men jag måste faktiskt åka upp till Hudiksvall också till Vevve och hämta mina saker ifrån Norge så jag får dom till Power meet.

SlintJanne, ring mig!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards