En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av malin - 16 juni 2009 10:34

Sitter här med min 3dje kopp kaffe och lyssnar på musik. Helgen har varit underbar, i fredags så var det Söderhamn - Dead by April spelade så vi lyssnade på dom. I Lördags vart det crousing i Ljusdal med Sofie, Jossan, Jessica och lilla Kenny! :) Fullt ös, träffade Kim & Robban mä. Sen ner på GK (?) och Statt med Sofie. Där träffade jag Kristin och det första jag gör är att ramla ner för trappan. Och vem står inte och ser på de då om inte Thomas?! Pinsamt, men han spelade vidare och flinade ^^ I söndags så hälsade vi på mami och handlade lite. Igår så hjälpte Jossan mig med att plantera om i rabatten, skiiiit snyggt vart det faktiskt. Sen myste vi till med ravioli och Pippi. Hem till mig en snabbis och sen hem till henne igen och kollade på min favvo film, 'Karlsson på taket'.

Idag vekar det bli sol så nu ska jag bli brun, albino Malin ska bli brun, haha. Ska sola solarium en gång för att börja lite lätt och sen ska jag lägga mig och pina i solen, på med sololja sen kör vi! Ska boka tvätt tid idag också sen städa här hemma eftersom jag har tappat bort en nyckel.

Mamma har fått kommit hem nu också, det gillas mycket.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards