En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av malin - 18 juni 2009 10:39

Sofie kom och hämtade mig igår kvälls efter att jag hade pratat med Lill. Då åkte vi hem till Erik och där satt han, Sara, Mattias och Hanne. Sen kom Patrik dit också, sikken jävla stjärna han är, eller inte! Sen berättade Mattias att donken har börjat med 'Tasty'-burgarna så då var vi ju tvugna att åka dit å käka. Så handlade där å åkte hem till Sofie å löste mord, eller ah, hon satt mest här vid datorn.
Men i bilen påväg till Donken så spelade hon en låt och nu har jag fått den på hjärnan och det gillas INTE, jävla 'tingeling tingeling' låt!

Idag så ska man på boa och sen ska jag sola solarium, det gillas. Är ju så vit, solen har inte velat ta på mig. Sen blir det hem och kolla kläder tills imorgon och förbereda sig. Skulle vilja färga håret också, men det har jag inte råd med.

Mamma är på sjukhuset igen, hon och Benke var där till 8 imorse så vi får se vad proverna säger för hon är kvar där. Hoppas dom har hittat felet och kan ta bort skiten på henne! Är orolig som fan att det inte ska li bra, men det är bara så att det måste bli bra. Pappa åker förresten till Kina nästa vecka, kommer bli lite tråkigt att han ska vara borta så länge, men mest synd om syrran, men hon kommer väl ha värsta festen där ;) HAHA.

Nu blir det priskoll på boa.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards