En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av malin - 5 juni 2009 10:10

Gårdagen; Vaknade runt 6-6,3o utav Tomas (jag sover hos Lill) att han väcker mig, han och Lill hade försovit sig, haha. Puss & kram så gick dom, jag gick över till mamma som var vaken. Sen åkte hon, jag & Benke till hälsocentralen eftersom mamma är så gul. Där fick hon en akut tid till operation på momangen men den sket vi i och tog tid efter begravningen. När vi kom hem så kom Yvonny också, kul att träffa henne med och hon hade ju bara träffat Gert 1 gång och då var han 2 månader, nu är han liksom snart 50, haha! Sen pratade vi om hur många syskon dom är och om Willy & Gert hade levt så hade dom varit 12, haha. Några ? :O
Åkte till Mobackes och handlade lite och sen till kyrkan. Kände igen dom flesta förutom 1 karl, han var lång och såg proper och bra ut. Han går fram till mamma och mamma tappar nästan andan, vem fan är det där tänker jag? Hon bröjar gråta och dom kramar varandra, hårt och länge. Jag frågade AK & moster Yvonny men ingen av dom visste vem han var. Sen gick han efter några ord med mamma och då sa hon att det var Bert. Deras halvbror som dom typ aldrig har träffat, bara några få gånger. Begravningen i sig var jätte fin fast jobbig. Skönt att den är över iaf och att man fick sin chans att ta ett faväl till honom.
Vila i frid älskade morbror, du finns i våra hjärtan förevigt <3

Idag ska jag till doktorn och kolla hjärtat, sen ska jag nog bara slappa, blir kanske Gävle imorgon hos Robban och gänget om jag får med mig Jossan och Titti, haha. Annars skulle vi ju vara hemma hos Modd med honom och Håkan, men Modd är neger och vill inte. BLÄ!
Mamma är på sjukhuset nu och blir där i ungefär 3 dagar, hon opereras nog idag, för hon var för gul igår så gulheten var tvungen att dämpa sig.

Nu blir det kaffe och musik!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards