En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av malin - 21 juni 2009 11:35

Ingen sömn inatt heller, vet inte vad det är för fel?!
Igår så myste jag, mamma och Benke till det med varma mackor och tv, sen la dom sig och jag la mig och kollade på den bästa filmen 'Twins'. Och sen kunde jag fanimig inte somna! Jag sover så himla dåligt när jag är här hemma, somnar sent, vaknar femtielva gånger och drömmer endast mardrömmar.

Sitter nu med morgon kaffe och lyssnar på Bon Jovi. Mamma har åkt på affären med Benke och dom köper snus, yaay! Idag så ska jag börja mitt nya fräscha liv. Ut och gå, armhävningar, situps, sen kanske inte äta så jävla onyttigt! Solen tittar ju fram också, så jag ska lägga mig i solen och snygga till brännan och läsa min bok. Måste få tag på Sara också, men hon är ju så dum så hon har telefonen av. Men men, sånt händer.
Ska försöka få någon tattarjävel att gå på bio med mig också men det verkar ju vara helt omöjligt, SKAFFA PENGAR gott folk!

Solen kallar på mig nu.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards