En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av malin - 23 juni 2009 17:46

Igår kväll så fick vi ju fin främmat iaf. Min morbror Bert och hans äldsta son Linus kom på besök. Bert träffade jag som hastigast på begravningen och Linus hade jag aldrig träffat, men kort var han då inte! Hela 2.7 var han, alltså 2 METER och 7 CM. Oj vad jag inte kände mig lång då. Hiuwwa!
Sen kom Tomas å hämtade mig så jag sov hos honom. Vart tjaffs med en annan så då snackade vi så vart det bättre. Hoppas på det bästa nu och att det är som du säger för annars blir jag riktigt arg! Trodde inte vänner kunna göra sådär, men det kunde dom, men tur du sa sanningen!

Åkte till Sara imorse så jag följde med till Maud så hon färgade håret och klippte sig, haha! Sen var vi tvugna och köpa ny hårfärg så hon kunde färga det riktigt blondt, för den där frisören hade gjort henne alldeles gul, + att hon hade fått världens tant frilla, häjja Sara ffs! Sen hem, färgade håret och snackade skit med Mona. Sara plockade fram någon vibrations sak som ska göra en smal så jag testade den, men inte vart jag nå smal, haha!
Nu har vi precis ätit och ska kanske ha vatten krig eller bada med Sandra.

Tomas kommer förhoppningsvis hit senare om han orkar och har tid. Men det hoppas jag verkligen att han har. Vill träffa honom igen!
Jossan ringde igår kvälls och sa att Power Meet var klar, så jag vart skit glad och flinade jätte mycket! Är skit glad eftersom jag får träffa mina kusiner och gamla kompisar. Kanske en å annan person som man inte vill träffa.

Nu ska jag fortsätta sms:a med Jeanette, ska färga håret snart, skit snyggt!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards