En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 27 juni 2009

Av malin - 27 juni 2009 21:17

Nu har jag precis kommit hem efter en fartfylld dag.
Vaknade klockan 1o imorse så jag ringde och väckte Sofie, men vi sköt fram det en del så tillslut så ringde hon å väckte mig klockan 13, så då gjorde vi oss klara. Så klockan 15 hämtade vi upp Mattias, åkte och handlade mat på Flinken och sen hem till Sara. Sen brassade vi iväg till Ockelbo, träffade Madde också som jag inte har träffat på 1 år nu, gud så kul det var :)
Sen skämtade vi om någon som sålde korv, i samma veva kollar personen upp och då är det ingen mindre än Tjockis, haha! Sa hej och gick vidare. Skulle träffa Rickard med, men  det tog ju 3ooo år för han och hans kompisar att åka hemifrån honom (Gävle) till Ockelbo, haha!
Petter fick man inte träffa som vanligt, nu får du ge dig!

Jessica påminde mig ju om att det var en till som slog mig inatt, jävla nötter ni är! Men men, jag måste väl ha gjort någonting eftersom ni slår mig. Och jag kan inte fatta hur det kunde bli som det blev inatt, över dom där 4 orden bara, aja, det är ju din förlust, INTE MIN!

Nu blir det matlagning!
/malintjus

Av malin - 27 juni 2009 02:22

Nu är jag hemma hos Sofie och ska sova. Har varit hemma hos Simon och fått värsta smällen rakt i ansiket. Ska koka lite mat nu och äta, är hungrig som en avrg och kan knappt stava. Jimmie mötte mig efter smällen och sen följde Eric med mig till tallvägen, hem till Sofie. Ska koka makaroner nu och lite ketchup och kolla på tv, bara porr nu tro? Kanske inte inte om jag ar trur..

Jag har gjort bort mig för dig! Skit i det jag sa!!!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards