En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av malin - 22 juni 2009 17:30

Jossan kom hit igår så vi kollade på film till skolan 1:45 typ, sen läste jag lite och försökte somna. Sov två timmar och klockan ringde 4:45, sen tröck jga av de och snoozade på till halv 7, missade alltså bussen jag skulle med. Så panik ut med hunden, klä på mig, packa mackor och gick till bussen. Åkte till Bergvik, käkade frulle, drack kaffe, bråkade med Sara och panik gick till bussen. Missade den och fick en taxi istället, så Yohanna kom så hon åkte med oss också. Sen upp till gamla brandstationen och fyllde i nå papper, ner på soc och lämnade papper och sen till 'Does it hurt'. Snacka lite skit sen vidare till lite avslappning i 1o min, solarium. Sen hunger så vi käkade på 'Tacobaren'. Sen vidare till ams för Sara skulle skriva in sig. Köpte ett linne på JC efter de, ett halterneck, assnyggt! Sen ringde mamma precis när jag hade kommit fram till busshållsplatsen, då är hon utanför ams så jag gick dit. Åkte med henne, Benke & Crille hem. Handlade på Konsum sen hem till Hilde och drack lite kaffe och nu är jag här hemma.

Skulle ha varit barnvakt idag men Lill ändrade sig och nu vill jag ha mys med grabben. Men han är så trög och vill inte.. Ska väl snacka lite med Jossan om Power Meet och sen ska jag väl ta det lugnt och hålla tummarna på att det blir myspys ikväll ändå. Vill bada också men det var han inte så förtjust i.

Nu sparas pengar och motionen är på g.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards