En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av malin - 24 juni 2009 12:27

Igår körde Mona mig hem till Tomas så när jag kom dit så var han borta. Eller ah, han var ju hos sin bror men skulle snart komma hem. Så jag la mig och snackade med världens bästa Petter. Som mamma har saknat som fan iaf, haha. Mamma ska t o m börja tjata om att han ska hit! Haha. Sen kom han hem så vi la oss i soffan och glodde på tv/datorn. Sen skulle han natta så jag följde med, myspyste lite och pratade, kändes toppen som vanligt.

Vaknade imorse av hans alarm, sen kunde jag fan inte somna om så jag skickade mess till mamma så hon råkade vakna. Haha, så jag skulle ta 7 bussen hem, men somnade om och vaknade vid 1o, så la mig i soffan och glodde på tv och sms:ade runt lite så tillslut så kom Tommy och hämtade mig, så vi käkade på donken och sen till ÖB så jag fick handla en kräm. Nu jävlar annamma ska jag bli brun. Sääääxiigt ;)

Väckte Jossakossa nu så hon vart inte så glad, men skit i det, det är typ 1oo grader varmt ute och hon ligger å sover. Det går jag inte med på, så nu ska hon komma hit och sola med mig å snacka en massa skit innan pm.

Hoppas jag får se dig ditt skabbiga äckel!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards