En herrejösses blogg.

Direktlänk till inlägg 17 juni 2009

Onsdag - sömnlös.

Av malin - 17 juni 2009 10:18

Har inte fått en blund inatt nästan, runt 12 så ringde jag Sara och grät lite så vi pratade och det kändes faktiskt bättre att kunna prata med henne om det där. Tack Sara. Så nu ska jag banne mig göra det jag vill och ändra saker och ting till det jag vill! Så nu får vi se hur detta slutar.
Klev upp strax före 6 imorse och började tvätta med mami. Så nu har vi precis hämtat tvätten, så det känns skönt att slippa den nu ett tag. Jag mitt smartarsel har ju tappat bort våran nyckel till tvättstugan, men jag hade ju lagt den på morfarsbyrå.


Idag får vi tydligen finfrämmat, soc har fått fingrarna ur röven och kommer hit, så jag måste städa och hålla på, så får vi hoppas på det bästa att bror får lägenhet. Blir väl ensamt för mig sen att bo i en 3a själv, men jag ska väl inte ha några större problem att hitta någon som sover över.
Ska ut och sola idag igen så jag får färg, blåste och molnade på som fan igår så vi köpte kebab och kollade på film somsagt.

Nu ska jag hjälpa mamma med att sortera tvätten och sen skura.
/malintjus

 
 
sara

sara

17 juni 2009 18:19

ingen orsak gumman, du får ringa 24/7 om du vill! haha jag kan komma så har vi en sleep over nångång :D
loveyou

http://sarajonssoon.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2019 16:54


Så otroligt tyst här hemma nu. Alva är hos sin farmor & farfar inatt så jag kan få sova en hel natt utan att bli väckt och även få sovmorgon. Lämnade henne efter att vi löste melodikrysset och sen har vi spelat monopol med dom 2 stora tjejerna. Elvir...

Av malin - 27 februari 2019 13:50

Sitter och lyssnar på ljudboken Torpeden : en bok om Johan Darwich som läses utav Jens Hultén, en röst som jag tycker är otroligt behaglig att lyssna på. Han passar bra att läsa denna bok. Svea sitter mittemot mig och ritar, Elvira är ute och leker, ...

Av malin - 24 februari 2019 13:03

Sitter vid köksbordet och dricker en mugg kaffe (eller barnen tror det iaf, cola är det egentligen), har precis käkat lunch och nu ska jag snart fortsätta att plugga matten. Har inte kunna satt mig någonting med det i veckan så nu sitter jag och förs...

Av malin - 17 februari 2019 22:52

Igår blev vi bjudna hem till svägerskan för mellomys å Svea ville klippa sig. Så i tog med massa gotta för att kunna bjuda tillbaka lite å tacka för middagen. Fatet verkade uppskattas iaf och maten var suverän - precis som vanligt! Svea blev super ...

Av malin - 16 februari 2019 13:51


I allahjärtans dag present så fick jag inge materiellt utav prinsen, däremot skulle jag få sovmorgon idag. En natt utan Alva & sova så länge jag ville. Efter 30min så plingade det till i hans telefon, det var såklart FRG som skrev att han skulle ha b...

Ovido - Quiz & Flashcards