En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av malin - 8 juni 2009 12:23

SlintJanne & Babyface

Av malin - 8 juni 2009 11:59

Helgen har väl varit rolig. Skulle åka på bolaget i lördags men då va det ju för fan stängt så det fick bli dunken. Åkte med 14.5o tåget till Gävle, käkade på donken och sen gick vi på ica å köpte groggvirke sen hem till Robban. Där satt det ett gäng men dumma Robban kände fortfarande inte igen mig. HAHA. Kim vart ju glad när vi kom in i lägenheten, sen en massa snygga pojkar, mumma till max! Sen kom det fler och jag vet inte hur många gånger jag fick se pelikanen, haha kul var det iaf, lite äckligt. Sen skulle jag, Hanna och Jossan åka till Jässica och dom men var tvungen att vänta på att Annica skulle komma, men de vart aldrig nå Jässica, festade vidare, sen fick vi alla nog och skulle hem så snälla Tomas kom och hämtade oss. Lämnade av Jossan & Hanna sen åkte vi hem och vart soffpotatisar. Han somnade lite då och då medans jag satt och kollade på tv och mådde dåligt, STACKARS MALIN! Kollade iaf på Latjo Lajban, wowowow!
Sen igår så va det likadant, så Tomas kröp ju på väggarna nästan eller ah, han bet mig och klöste mig, helt galen! Skulle åka och handla pizza, men vi kom aldrig överrens vart, jag ville Ljusne och han skulle ha i Söderhamn. Men det slutade väl med Söderhamn iaf så vi köpte pizza å åkte hem och käkade, mumma! Sen ner till han och vart soffpotatisar igen. Skulle åka hem eftersom han skulle jobba idag, så jag ringde folk men IGEN kunde hämta mig, så han körde hem mig så jag fick byta kläder och hämta passet och sen tillbaka hem till honom, så jag fick sova i en säng iaf, det var önskat.

Vaknade i morse av Tomas alarm, lät som jag vet inte vad, rädd vart jag. Så han åkte och jobbade och jag somnade om ett tag. Sen var det att släpa sig upp ur sängen och gick till tempo å handlade frulle, räkmacka och pepsi max. Sen upp till skolan och snacka skit och tillslut på bajs mötet, men det gick ganska bra. Tillbaka till skolan, träffa Sarah & Jossan. Var tvungen att ringa Jimmie och tycka lite synd om mig, men han tyckte jag var helfräm som hade skickat dom där ss:en till x. Pinsamt tycker jag.

Nu blir det skatteverket, staden och sen Jossan troligtvis.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards