En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av malin - 20 juni 2009 21:16

Hur ska jag kunna klara av detta?

Känns som allting har kommit tillbaka nu när jag är hemma hos mamma. Nu är jag tillbaka i spiralen, kommer bara igång och trissar mig själv, kränker mig själv tills jag gråter och gör mig själv illa på fel sätt. Vill verkligen inte detta, men det är de enda sättet att kunna straffa mig själv, för det känns som om att jag bara gör fel saker här hemma.
Sen jag flyttade tillbaka till Sverige så har det bara gått utför. Men nu ett tag så har jag mått bättre och det är när jag är med Tomas. Då behöver jag inte tänka på vad jag gör, säger eller nå. Då kommer jag undan dig. Jag älskar dig, det gör jag. Men jag kan inte klara av att bo med dig, inte dela eftersom det är jag som får göra sakerna som måste göras och jag orkar inte det nå mer nu. I alla år som vi har fått vara ensamma så är det jag som har fått diska, tvätta, laga mat, städa, ja allting när inte mamma har varit hemma. Jag vill ju också kunna säga nej och bara skita i de, men då blir det bara fel för det är ju JAG som SKA göra de.

Vill bara flytta härifrån nu, jag orkar verkligen inge mer. Det trycker ner mitt psyke och jag skadar bara mig själv för det. Jag vill inte, eftersom jag måste bevisa för världen att jag är stark nog att klara utav detta och att jag kan klara mig på egen hand och är en stor stark tjej. Men va fan, jag har ju mina nedgångar jag med som alla andra och just nu så är det pissigt värre. Snälla, kan ingen väcka mig ifrån denna mardröm. Jag vill så gärna bo hemma hos min mamma och att det ska funka här, jag älskar dig mamma, utan dig så vet jag inte vad jag skulle ha varit eller vad jag hade gjort. Jag är INGENTING utan dig!

Av malin - 20 juni 2009 19:44

Gårdagen; Vaknade och sminkade till mig lite sen kom Tommy och hämtade mig hemma hos Tomas. Åkte hem till mig så jag fick byta om och hämta lite saker. Skulle spela brännboll men det vart så lite folk så det vart inställt. Gick hem till Jessica och co å började dricka, sjunga allsång, käkade och sen gick jag, Jossan & Jessica till Holmen. Där träffade vi Malin som var über snygg i håret, Diesel (hennes söta vovve) och sen kollade vi på lite kort och snackade skit. Sen ner på campingen, men det sög och Tomas var påväg till oss. Kom hem och käkade, drack mer och damerna fick sina cigg som han hade köpt med. Sen körde han ner oss på campingen så vi var där ett tag, sådär kul bara. Sen hem tillbaka till dom och stojjade, men efter ett tag så åkte vi hem och sov.

Vaknade 1o imorse utav att jag glömt och stänga av alarmet på telefonen, men somnade om, sen ringde Tomas mamma så då vaknade båda. Låg och morgon/bakis myste ett tag sen fick han fnatt och började hålla på med bilen och jag låg som en död potatisen i soffan och halvsov. Sen mera mys och efter det så stack han och några till bort på någon fest. Ringde Tessa så hon och Palle kom och hämtade mig, så vi handlade på Donken, då kom Kattis, Robin och Johanna. Dom droppade av mig här hos mamma så nu sitter jag här och ska snart lägga mig i badet.

Over and out.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards