En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 26 november 2012

Av malin - 26 november 2012 06:48

Tobbe kör Sara nu och jag försöker lösa foträtt i korsords tidningen, jag har kört fast...

Av malin - 26 november 2012 05:46

Efter 2 timmars sömn så är jag mer död än levande men jag håller ihop. Svea kommer snart att komma upp med så jag vette bövelen hur jag ska orka hålla mig vaken fram till lunch då flickorna ska sova igen. Tobbe ska tatuera sig idag, jag vill också!!!
PUSS!

Av malin - 26 november 2012 01:01

Åkte till Falun med Tobias, barnen och Sara på em och var sällskap medans Toobbe köpte en tripp trapp stol till Svea, som om sedan satt på och käkade middag, perfekt!! Jag ska också försöka hitta en som är bra billig, vilken bra stol!
Eftersom vi köpte den i Falun så vart det of course MAX, forever in my heart!!!


Har spelat Bingolotto med förlust, som vanligt och sedan nu här på kvällskviten så drog vi några partier 500 (kortspelet) och där förlorade jag också, hmm, otur nu i spel, men turen i kärleken verkar bestå, hihi!

Betalade lite räkningar nu också och trodde jag skulle få in dom idag (måndag den 27/11) men Tobias insåg visst att det var måndag den 26/11, gaaah, jag får inte pengar förrens på tisdag, jahaaa. Men jag hann inte göra slut på alla pengar så jag klarar mig, puuuh!


Nu blir det att hoppa i säng, klockan ringer tidigt imorgon eftersom Saras tåg går kl 6.40, tråkigt som fan men jag har haft jätte kul. Har även hunnit möblera om också, så imorgon kastar jag in ett kort på hur de vart, jag gillart!
PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards