En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 10 november 2012

Av malin - 10 november 2012 23:27

Jag kommer inte ihåg om jag har sagt det här, jag har nog sagt det på varenda liten sida som jag har men inte på min absolut egna. För någon dag sedan så vägde jag mig och jag trodde jag skulle ha gått ner ca 0,3kg på 1 vecka. Jag ställer mig på vågen och ser till min förvåning -2,5kg. PÅ EN VECKA! Jag vart tok glad, nu har jag inte vägt mig utan jag håller mig en vecka till och får se vad de landar på.

Idag har jag fuskat, men det får man göra ibland. Dricker massa vatten nu och ska snart göra mina övningar. Igår körde jag mage och var helt slut, men jag tror jag ska trappa upp snart med lite mer.


Jag kanske ska börja skriva ner mer vilka övningar jag gör? Vad tycker ni?
PUSS

Av malin - 10 november 2012 20:44

Då har vi pappa Robert - Robban, född och uppvuxen i Dalarna - Leksand, sedan vart han Hälsingebo i Bollnäs.

Morsan Doris dorpan. En redig hälsingejänta, född och uppvuxen i Alfta - Bollnäs.

Morsan och pappa träffades och vi ungar kom, tjollahopp! När jag döptes så gifte de sig men skildes bara nått år senare. Så de har varit skilda men tillsammans lite då och då under min uppväxt.

Nu är mamma singel och pappa är gift med Meihua som är ifrån Kina och de bor i Kvänum med hennes son Shuai, väldigt trevliga, fast jag var enromt skeptisk i början.

Av malin - 10 november 2012 11:58

Vispad grädde, keso och lågkolhydrats äppelmos.

Ovido - Quiz & Flashcards