En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 16 november 2012

Av malin - 16 november 2012 21:32

Svar till Carro - ladda hem Dödböckerna 1901-2008, där hittar du jätte mycket och är väldigt lätta att använda sig utav vid släktforskning :)


Nu sitter jag i soffan, barnen sover och tobbe är ute och rastar bilen, han är så glad, skiner mer än en sommar sol.

Dagen började med att köra ut suhin till badhuset, Norberg, Fagersta och Sala. Eftersom vi ska åka till papsen i jul så tröck vi in barnen också och testa långköra med dom i bilen. Det vart stopp och bensträck, blöjbyten och mat emellanåt. Sen hem och käkade middag och vidare till Hedemora, de var superduper duktiga och jag är jätte stolt!

Nu ska jag snart ta tag i lägenheten tror jag, jag har inte ord egentligen, men alla gäsetr kommer på söndag och tillsdess ska allt vara klart =)


Vad händer denna kväll? Fredagsmys?

Av malin - 16 november 2012 09:22

Jag tror ungarna har käkat de till frukost, jag blir snart galen aaaaah skriker jag inombords, men innan var de glada och goa, vad hände??

Mina älsklingar!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards