En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 20 november 2012

Av malin - 20 november 2012 16:47

Oj oj, denna blir lätt.

Blocket - alltid massa kul att kolla på.

HM - blir alltid dyrt när jag väl börjar handla, men en stark favorit.

Facebook - hur kan man inte ha de?? Jag snokar mest med min, haha.

Bloglovin & bloggplatsen - så att jag kan blogga och läsa bloggar.


Självklart så har jag alla appar till dessa också, eller nej, inte hms, men de andre har jag =)

Av malin - 20 november 2012 16:41

För två år sedan nu så låg jag på förlossningsavdelningen och var hög som ett hus med hjälp av lustgasen och jävlar så gött jag mådde. Eupidralsprutan fick jag väl här omkring med också, så om några timmar var allting klart. Så grattis älskade barn på 2 årsdagen <3


 


Svar till Emelie; Joo det finns gott om mig idagens läge, jag gick upp närmare 30-40kg med Svea och sen 15 med Elvira, så det finns att ta på, haha.


Nu väntar jag på att Tobbes moster och man ska komma samt är han och hämtar Svea och sina föräldrar så vi kan gratta henne lite igen. Elvira sover och har varit jätte duktig idag, vart först ett besök på bvc och allting såg jätte bra ut, jippi! Sen lunchade vi lite thaimat med Mia och sen ner på stan för att handla lite mer presenter, vart en sväng in på ICA också för att handla lite käk, Tobbe bjuder på tacos ikväll, mums! Men just nu så är jag proppmätt sedan lunchen, haha.


Hoppas ni alla har haft en bra dag, för det har jag. Imorgon fortsätter jag med att ta tag i mitt liv, det känns jätte bra!

PUSS



Ovido - Quiz & Flashcards