En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 6 november 2012

Av malin - 6 november 2012 21:41

Ja då är vi på träningen igen då, det vart magövningar nu och lite ben.

1. Stå på huk med händerna i golvet och sen hoppa från sida till sida.

2. Ligg på rygg med benen rakt upp, försök nudda tårna - en slags situp.

3. Ligg på rygg, sträck upp höger ben och vänster arm och försök nudda tårna. Byt ben/arm.

4. Vanliga situps.

5. Plankan i 30sek.

10 av allt (förutom plankan) och gånger 3.


Nu ska jag snart hoppa in i duschen men jag ska försöka lägga till bloggarna som jag följer. Men även tänkte jag börja med en grej som många kör med, listan, 30 saker eller nå sånt där, va tror ni?

PUSS

Av malin - 6 november 2012 18:44

Svea har ritat på händerna, jag säger aj aj och att hon inte får rita där, hon ser butter ut, drar upp mitt byxben (där jag har mina tatueringar) och säger, AJ AJ MAMMA!!! & går och sätter sig i soffan. Jahaaa, va säger man?


Nu äter Svea sin natt macka och Elvira sover gott som Svea brukar säga. REA på 1an går nu och Tobbe är påväg hem, vi får se om han sover här eller hur vi gör. Imorgon ska han med mig på mötet, puuuh!

Dagen har varit jätte bra, har dammsugit och skurat kök, vardagsrum och hall, vi får se om jag orkar med något mer imorgon.

Nu ska jag natta Svea och sen ta mig nå att äta. PUSS

Av malin - 6 november 2012 13:15

Upp kl 6 för att hjälps morsan, Tobbe gick då och Sarina kom hit kl 7.20 ungefär så jag kunde hjälpa till. Ett par timmar senare är allt packat och nu är dom nog snart framme.
Efter att vi sagt hejdå till alla så gick vi hem och tog lite macka och äpple. Jag dammsög och skurade vardagsrummet och hallen, sen var de tajm för lunch, Svea käkade en bit pizza, Elvira fick kyckling med couscous och jag tog kebab, kebabsås, kyckling och skagenröra.
Nu sover flickorna men Svea ropade på mig så nu ligger jag inne hos henne i min säng, älskade unge <3

Av malin - 6 november 2012 06:34

Keso med skinka och 1/2 l vatten!

Ovido - Quiz & Flashcards