En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 19 november 2012

Av malin - 19 november 2012 09:45

Jag lever i nuet men planerar gärna för framtiden, men tar en dag i sänder.

Jag har ingen tro på så sätt heller. Men jag tycker att det är lite intressant med de nordiska gudarna :)


Men ibland så känns det som om att man har levt ett annat liv, men vad vet man egentligen? Alla säger så olika, men vi får se, eller nej det får vi ju inte.


 

Av malin - 19 november 2012 09:32

Svar till Emelie; Jaa jätte snällt! Jag skulle vilja gå ner sisådär 20kg minst men helst 30kg. Jag måste kunna göra träning och sånt hemifrån, och inga shakes eller annat blahaaa. =)


Nu ligger Elvira igenefter att ha blivit trött på fm, men hon verkar inte vilja sova eftersom hon sitter och tjoar och har sig därinifrån. Svea leker med sin nya dockvagn som hon fått av farmor och farfar, medans hon kollar på Bamse filmen som hon fick av Tetta. Tack för alla presenter.


Tobias har åkt och hjälpt en kompis att flytta och jag har gjort klart dagen, är sjukt trött och skulle behöva en kaffe nu, men det är för kallt för mitt ovakna jag att gå ut med båda barnen för att handla 1l mjölk. Så då får de banne mig vara. Ska nog göra mig en kopp thé och börja tvätta, lär byta sängkläder för Svea har bajsa i min säng, hmmm...


GODMORGON!


Ovido - Quiz & Flashcards