En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 24 november 2012

Av malin - 24 november 2012 16:27

Nu sitter vi och inväntar kaffet som snart har droppat klart ner i kaffe kannan. Sen drar vi oss in i kriminaliteten och Rydells kalasklubb!! Frank Wagner kommer efteråt, ja jag pratar såklart om Johan Falk, jag kan tamme bövelen inte få nog utav dom, jösses vad det pirrar i trosan när man ser dom, mummsigt!!


Igår vart det 2 filmer med massa sätt att försöka hålla Sara vaken, ikväll blir det som sagt de 2 sista och sen även lite fler filmer tror jag. Jag körde Sara på ett träningspass igår och hon trodde hon skulle döö, haha. Ikväll blir det ett till pass så klart, jag ska börja köra mera pass nu!!


Jag köpte även produkter emot finnar igår ifrån Kicks, hoppas de fungerar bra, jag tycker att huden känns fräschare och då har jag bara andvänt den 2 gånger. Fast jag kom på Svea när hon stod och tröck ur ansiktsvattnet på badrumsgolvet, därför har så mycket försvunnit ifrån den (nr2)


 




Av malin - 24 november 2012 16:17

Denna blir svår, hmm..

1. Jag kan sjunga med stängd mun.

2. När min mormor dog, dog en stor del av mig.

3. Jag kan baka sjukt goda vaniljbullar.

4. Jag har aldrig varit otrogen.

5. Jag älskar dansband!

6. Barnkaruseller gör mig åksjuk.

7. Jag blir lätt sur och grinig.

8. Jag skulle kunna leva på Tillmans falukorv (ifrån Bollnäs)

9. Jag snattade en kokosboll på Konsum i Ljusne när jag var 8 år. Mitt största brott någonsin!

10. Jag älskaar traditioner, så som jul och påsk, pynt pynt!!

Ovido - Quiz & Flashcards