En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 1 november 2012

Av malin - 1 november 2012 20:21

Kollar på Uppfinnarna på 4an och nu är det en kille som visar en slags broms till barnvagnarna, om man tappar barnvagnen så åker den i, helt underbart! Jag skulle köpa den lätt om den kommer ut. Han kunde verkligen sälja sin produkt och han kom även vidare i tävlingen, helt rätt!


Nu sitter jag med en karaff vatten och kollar lite bak bloggar, ska kika på lite lchf bakning till jul, har hört att det är mycket godsaker som kommit fram! Sen blir det en dusch, platta håret och krypa ner i sängen. PUSS

Av malin - 1 november 2012 14:42

Stiftlesen, ett glas kaffe, barnen sover, Sarina ligger i sängen och Tobbe & morsan är och byter till vinterdäck på hennes bil.

Vart en tur ner på stan efter att jag lämnat Svea och Elvira har fått sovit ut en stund. Så Sarina shoppade halva Hm tror jag och sen gick hon lös inne på Vero Moda och Åhlens. Även Lidl hade snygga kläder nu, konstigt att skriva de, men de var jätte fina koftor och leggings.

Leggings från Lidl 70:-
Linnet från HM 50:-

Åhlens almanacka 50:-

 


Grattis Tobias, den lilla ponken klarade uppskrivningen idag, im so proud!!

Av malin - 1 november 2012 09:19

Tobias kom hem sent igår och det var armar till träning, men eftersom jag inte har hantlar så fick jag ta duschtvåls flaskor, tråkigt, men alltid något.

Natten till idag gjorde mig livrädd. Trodde jag skulle fåen hjärtattack. Först så brakade de till i köket, men vet än inte vad det var som ramlade. Efter ett tag så startade skrivaren sig och och skulle förbereda sig på att skriva ut, men då sprang jag och röck ur sladden. Äckligt tycker jag.

Folk säger att de är spöken/andar/väsen (kallade vad ni vill), men jag vet inte riktigt hur jag ska stå mig. Jag tror ju liksom inte på att man kan prata med dom och hej å hå. Men vi får se, de kan ju vara en tillfällighet, men de är mycket tok som hänt sen jag vart tillsammans med Tobias. Blommor som flygit, ja bokstavligen flygit ner ifrån bokhyllor, brandvarnare som startats mitt i natten, karott har forit i golvet kalla vindar och massa mer. Otur eller nå knas? Ja vem vet?


Svea är hos dagmamman och Elvira ligger och sover. Blir att ta morsan och syster ner på stan sen. PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards