En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 22 november 2012

Av malin - 22 november 2012 11:17

Jag har en storebror som heter Christopher (Crille) och är 1,6år äldre än mig. Jag började ett år tidigare i skolan så vi har gått i paralellklass från 1-4, i 5an gick vi tillsammans och det var ett rent sagt helvete, men i 6an vart de parallellt igen.

Vi har en nära kontakt men ändå inte, vi hörs någon gång ibland och är sams. Men under uppväxten var vi ofta om inte alltid lite oense och bråkade.


Sen har vi lilla syster Sarina, 2,2år emellan oss, henne har man skyddat så mycket som man kunnat, men vi ställde ofta upp för varandra. Klart vi tjaffsade och hade får bråk, men vi vart sams och lekte mycket tillsammans hemma. Idag har vi en bättre kontakt, vi pratas vid ofta och vi träffas så ofta som möjligt.


Mina syskon betyder väldigt mycket för mig!! Puss.

Av malin - 22 november 2012 09:14

Havregrynsgröt med äppelmos och kanel!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards