En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 14 november 2012

Av malin - 14 november 2012 23:04

Tobias klarade körkortet idag, tjollahoppsan!!! =)


Sitter och kollar på lokala nyheter nu och käkar några skivor ost, ska snart trycka ner mig i sängen efter en bit biltur. Vart att åka till Norberg och visa upp pappret, snacka om en nöjd pojk!! Han fick många gratulationer och även lite körningar. Nu är iaf en bil fixad så vi kommer att åka ner till pappa på juldagen efter att ha varit med Tobias familj på julafton, sen får vi se om vi tar oss till Ullared, jaaaa!!!


 

Av malin - 14 november 2012 21:23

Ja ni, min första riktiga som jag hade, som jaaa, jag vette fan.. Jag räknar inte med de fylle fester som man varit på och kysst varandra genom Sanning eller konka.


Men jag tror jag var 16-17år och det var med * i hans systers rum, vi låg och kollade på film och plötsligt kom den, varm, mysig och skön! Varken han eller jag hade väl tänkt oss detta, men det hände.



Av malin - 14 november 2012 07:29

Klockan ringde 07.00 som vanligt men Svea sover är så jag tänkte att hon och Elvira skulle få lite sovmorgon. Hon börjar ju inte förrens halv 9 så ibland måste man få lyxa till de :)
Så himla härligt att ligga kvar under täcket och känna kaffe doften, mums!
Idag ska vi handla till Sveas kalas och sen kanske ta en lång promenad?

Igår kom ett paket ifrån Buzzador, denna gång ska jag testa fruktpureer i påsar eller hur man ska säga, Elvira fick 2st igår och båda gick hem :)

Ovido - Quiz & Flashcards