En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 5 november 2012

Av malin - 5 november 2012 19:28

Choklad muffins med choklad bitar, vanilj frosting, färgad kokos, mentos och smält choklad till ögon och en kaka till mun.

Av malin - 5 november 2012 19:23

Cup cakesen är nu klara och jag är nöjd, syster gillar dom så de gör mig nöjd! Morsan sitter med färg i huvudet nu och jag ska snart skölja ur de och klippa henne. Sen blir de att ta med sig Tobbe över till morsan och organisera upp hennes lägenhet så det blir lättare att flytta ut imorgon.


Buzzador kampanjen om Dove colour care är snart slut och jag har skickat in min slut rapport. Har ni som jag buzzat med svarat på era frågor om den? Annars kan ni väl göra de?


Kaffet smakar himmelskt och jag har inte tid med de här nu. PUSS

Av malin - 5 november 2012 17:46

Fick en beställning utav syster nu innan hon åker så jag håller på att ge mig på dom nu, muffinsarna är urtagna och jag väntar på att de ska svalna lite. Annars då? Halsen börjar klia lite och ömma, undrar om jag börjar få nå skit där nu.

Har hunnit med bra idag med barnen. Har tvättat 2 maskiner, diskat och gjordt massa matlådor. Varit och handlat med syster, lämnat bullar-biskvier och ikväll ska jag kolla på Polisskolan samtidigt som jag gör negerbollar, nu har jag havregryn! Ska hinna med träningen också, puuuh!


Ibland får man verkligen känna på att man lever och imorgon är verkligen en sån dag tror jag. Ska flytta åt morsan, jag flyttar ur lägenheten här och sedan ska jag ha flickorna tills imorgon, för Tobbe kommer hem sent imorgon kvälls. Så Svea blir hemma ifrån dagmamman så vi kan göra på vårat vis, mysigare så.


Nu har ska jag ge mig på frostingen. PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards