En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 13 november 2012

Av malin - 13 november 2012 22:15

I love bacon!!!!

Av malin - 13 november 2012 22:06

Det är så fruktansvärt individuellt, men kärlek för mig är när man uppskattar varandra, man har fjärliar i magen och den man är kär i kan få hela världen att försvinna!

Av malin - 13 november 2012 09:01

Igår så vart det inge bloggande, men nu är jag tillbaka, jag var upptagen med att släktforska. Det var roligare och mer krävande än vad jag trodde. På mormors sida så kom jag till hennes farmor & farfar, men inte åt andra hållet. Sen på morfars så kom jag inte så långt och likså på farmor och farfars sida. Men det fixar vi nog idag =)


Svea är lämnad hos dagmamman, jag sitter med kaffet och Elvira leker med en bil. Har blivit fruktansvärt lite sömn de senaste nätterna, men det känns bra ändå, jag får inte lika ont i magen av kaffe längre och jag kan andas bättre bland människor, jag får inte lika panik.

Julklänningen är funnen jag inköpslistan för dec är skriven, känns toppen! Nu ska vi ju bara få ihop allting, försöka hitta en bil och ett körkort så vi kan ta oss ner till pappa och allihopa över jul :)


Nu ska jag ringa skatteverket och höra om de kan ge mig några uppgifter. Släktforskar ni? PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards