En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 15 november 2012

Av malin - 15 november 2012 21:14

Jag vet inte varför jag blir så latmaskig när det går bra?

Igår vart det en väldigt sen träning, jag hade då inte tränat dagen innan, men jag fick mig så jag teg utav Tobias. Idag köpte jag LCHFbröd idag som jag tyckte var jätte gott. Men jag ska försöka banna mig själv nu, jag vill ju verkligen gå ner i vikt, varför ska det vara så svårt? Jag har ännu inte ätit någon pasta, jag tog 1 hamburgebröd idag till parisarna, men bara 1 och det smakade inte lika gott som jag hade hoppats på.


Peppa peppa ta i trä, faaaan vad jag vill, någon som vill puscha mig?

Av malin - 15 november 2012 21:02

Jag har haft många vänner under mitt år, men genom årens gång har det kommit och gått, men det finns ett par stycken som jag verkligen älskar och som man alltid alltid alltid kan ringa till. Om ni inte står med så bli inte ledsna, jag älskar er ändå och jag hoppas ni gillar mig ändå.


Sara Jonsson. Träffade henne för drygt 9 år sedan och vi var i Jättendal på IOGT-NTO. Vi höll komtakten efter de, sen flyttade vi tillsammans till Norge och bodde ihop i några månader efter gymnasiumet. Idag bor hon i Stockholm och jag i Avesta, men vi ses så ofta vi kan och hon är även gudmor till min yngsta dotter Elvira, vilket är väldigt stort för mig.


Christin Erling. 2001 började vi i samma klass i Ljusne på Stenbergaskolan, vi gick tillsammans fram till gymnasietiden 2005. Vi ses någon gång per år, hon har alltid varit där och jag finns alltid för henne. Nackdelen är ju då att vi inte ses så ofta, men jag vet vart jag har henne.


Tobias Steinbach. Min bästaste bästa vän. Utan honom så skulle jag bli tokig. Han är pappan till mina 2 barn och vi är påväg att hitta tillbaka till varandra, kärlek finns där, vi vill bara att den ska bli starkare.


     

Ovido - Quiz & Flashcards