En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 12 november 2012

Av malin - 12 november 2012 00:30

Satan va jag vart sugen på negerbollarna i frusen, men ikke sa nicke, så mycket socker i de och igår så hade jag min tjockis dag. Så istället gick jag och käkade lite skivad kalkon istället, fan så mycket godare och nyttigare!

Nu har jag gjort klart 2 julklappar, har massa som jag ska slå in, men jag har inge inslagningspapper kvar.


Farsdag idag och 3 generationer var här och fikade, Tobias, hans pappa och farfar, ja Mia och farmor Gittan var självklart med de också. Men det var knappt någon som drack kaffe och käkade biskvi eftersom de precis kom ifrån kinan. Men sen gjorde jag sjukt god mat, hmm.. Va fan va de, öhm.. Jo, köttfärssås med zucchini pasta, mumsigt!


Jag tänkte först inte träna någonting idag, men nu känns det bättre, har haft jätte ont i vänstra knäskålen idag, alltså under skålen har det ilat och liksom huggt till. Men jag ger mig nog på någonting idag också, så kul att inte veta vad det är för någonting som man ska göra.


PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards