En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 17 november 2012

Av malin - 17 november 2012 22:31

Efter 2,5timme är jag klar. För att vara första gången så är jag nöjd :)

Av malin - 17 november 2012 14:10

Jag har 2 saker som jag verkligen inte kan vara utan och det är;

1. Min iPhone, mitt liv är i den just nu, kollar på Blocket, och har almanackan i den, så det är en favorit, fast jag hatar själva iPhoneni sig.

2 Assistenten. Utan den kan jag inte baka eller nå sånt. Den är en stor favorit, som tyvärr håller på att ge upp, men än så går den som tur är, kanske julen ut! =)



Av malin - 17 november 2012 14:01

Vart ett fint tjaffs imorse som jag gärna hade sluppit, men det löstejag med att gå  in i sovrummet och ligga där i några timmar, Tobbe städade medans så när jag vaknade till så var det lunch tajm och då hade jag lugnat ner mig en aning.

Nu är han iväg och ska köra hem sina föräldrar och har Elvira med sig, Svea sitter bredvid mig och käkar äpple och har en liten mysig mellis.

Jag tog fram jul textilerna med Svea och hon vart helt lyrisk i ett par gardiner som jag egentligen skulle ha i mitt sovrum, men såklart kunde inte jag motstå hennes gullighet så de sitter nu i hennes rum. Svag? JA!


Appropå nå helt annat, jag blir så galen på vissa människor. När jag väl planerar någonting och det ser bra ut, raka linjer och allt, så blir det bara skit av allting innan de är klart iaf, jag ska ge fan i att vara trevlig och snäll å försöka hitta på något. Usch jag blir så fruktansvärt ledsen, det kanske inte är en stor grej, men för mig så är de det. Ajaa, shit the same!


Nu blir det mer kaffe och om jag rökte så skulle jag röka ett paket just nu. HEJDÅ!

Ovido - Quiz & Flashcards